donderdag 3 februari 2011

Laptop

Wij, dat zijn JeeBee en ik, hebben al jaren twee computers in huis. Niet omdat we elkaar bij één zo’n apparaat in de haren zouden vliegen of zo, maar omdat het zo lekker gemakkelijk is.
Nou stond mijn computer op één van de slaapkamers.
Lekker, een grote tafel en een paar boekenkasten. Een mooie computerplek zou je zeggen.

En dat was het ook maar, …………….
In de loop van de tijd, vond ik het eigenlijk steeds vervelender worden, om een poosje boven te gaan zitten. Er is niks gezelligs aan en ik gunde mezelf niet de tijd om dingen te doen die ik wel wilde doen.
Het bleef bij mailtjes bekijken en beantwoorden en iets zoeken via het grote web en dan weer naar beneden.

Maar nu, heb ik een laptop.
Ik heb vorige week een Toshiba Satalite gekocht.

Ik vind het een mooi apparaat en het begint al aardig te wennen, het werken met Windows 7.

Nu kan ik lekker vanuit de woonkamer loggen en surfen en zo.
Dus vanaf nu komen mijn berichten vanuit de huiskamer, waar ook JeeBee achter haar helse machine zit, met een groot glas appelsap er bij( net voor haar ingeschonken) Kijk dat doe je niet als je in een kamer op de eerste verdieping zit. Ik kreeg trouwens net nog een lekkere zelfgemaakte bonbon. We kunnen hier dus wel spreken van een win-win situatie. En daar ben ik blij mee.

Vraagje: Hoe ziet jullie computerplek er uit?


Groetjes, FGK

5 opmerkingen:

  1. Hoe die van mij eruit ziet weet je ;-)
    'k Vind het wel gezellig, zo met z'n tweetjes in de woonkamer. Hadden we jaren geleden al moeten doen. Maar ja, dat is weer het achterwerk van de kat enzo... :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel zo gezellig om samen in de woonkamer te zitten. Al is het ieder achter zijn eigen pc.

    Ik heb ook een laptop. Heel handig kan ik EN surfen EN tv kijken als het "moet". :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eh ik werk vanachter de vaste computer hier in huis. DH doet alles op de laptop en DS heeft een vaste computer op zijn kamer. Ik zit achter de (open) schuifdeuren van de woonkamer in de boekenkamer. wel benden dus. en ik ben aan het nadenken over de computer naar boven... Ik mag dan van mezelf iets minder vaak en minder lang erachter. Of het helpt...?
    Wel gezellig zo samen beneden. trouwens eerlijk is eerlijk, DH brengt mij vaker een kopje thee achter de PC, dan ik hem een kopje koffie bij zijn laptop!
    PS De Vuurplaats is heel dichtbij, leuk hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij hebben twee computers naast elkaar staan. Een voor de kinderen en een voor De Man en mij. Meestal mogen de meiden 's middags een (half) uurtje computeren en doen wij dat 's avonds (of 's ochtends heel even zoals nu). Foto? http://i91.photobucket.com/albums/k309/toaske/after27.jpg

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb een vaste PC en sinds kort een laptop (oeps erg he?)De laptop was 100€- second hand-. Meestal zit ik beneden

    BeantwoordenVerwijderen