vrijdag 21 januari 2011

Kopzorgen

Het lijkt wel een klaaglog te worden.

Ik dacht dat ik er nou wel klaar mee zou zijn, maar nee hoor. Woensdag middag, kreeg ik een beetje vervelend gevoel in mijn linker oor.
Binnen een paar uur had ik een flinke oorpijn en was er zoveel druk in het oor, dat ik bijna niets meer hoorde. Ik kon mezelf bijna niet horen praten. Dat was best wel een beetje eng, want op dat moment hoorde ik dus bijna niets meer.
Rechts ben ik al 100% doof en met mijn goede linker oor moet ik heef voorzichtig zijn.
Dus de huisartsenpost in Assen maar gebeld om 21.20 uur en om ongeveer 22.00 uur zat ik tegenover een arts, die na een kort onderzoek vaststelde dat ik een ontsteking in het middenoor had.

Hij zag de ernst van de zaak in en schreef een flinke antibioticakuur voor, wenste me sterkte en stuurde me via de apotheek weer naar huis.

We zijn nu een paar dagen verder en de pijn trekt langzaam weg, maar ik ben nog altijd een beetje doof. Maar ook dat zal weer beter worden als alle ontstekingsresten weg zijn.

Nou wil ik toch echt de volgende keer een leuker logje schrijven, niets over ziektes, operaties en andere vervelende dingen.

Ik heb al een idee wat het gaat worden.

Tot de volgende keer, FGK

2 opmerkingen:

  1. HE.!!! HOE IS HET NU.??
    Oooh wacht je bent niet blind ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Kiepkerel,
    Hoe is het met je? Vervelend dat je ook nog een oorontsteking erachteraan krijgt. Hopelijk ben je intussen een beetje opgeknapt.
    Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen